Elastyczność silnika dobra z minusem, wyczuwalna turbo-dziura.
5,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi wchodzą bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma na zakrętach. Mógłby być lepszy promień skrętu. Dobra przyczepność (opony 16\" 195).
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu, na boki średnia.
4,0
Ergonomia
Mała ilość schowków, przyciski rozmieszczone ergonomicznie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dwustrefowa działa bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie można narzekać.
3,0
Wyciszenie
Mogło być lepiej, samochody z dieslem wyższej klasy są zdecydowanie lepiej wyciszone. Jednak biorąc pod uwagę klasę i cenę linei wyciszenie jest naprawdę przyzwoite.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest największa zaleta tego samochodu, kapitalne spalanie. Tylko lać i jechać. Jedynym minusem jest tendencja wzrostowa cen ON.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniany klakson (wada od nowości), kiepska jakość uszczelek. Prz przebiegu 40 tys. km wymiana poduszek przednich amortyzatorów (poduszki made in Turkey). Stosunkowo często przepalają się żarówki mijania i pozycyjne tylne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie odpukać Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16v Multijet 90KM 66kW
[l/100km]