Jak na diesla bardzo udana konstrukcja. Silnik cichy i elastyczny chociaż czasami chciałoby się mieć więcej mocy pod stopą. No cóż, coś za coś - silnik ten nie jest rajdowy, ale z automatyczną skrzynią biegów osiągi ma bardzo przyzwoite - przy niewielkim spalaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Posiadam skrzynię automatyczną 6 biegową i sprawdza się znakomicie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny układ jezdny i mocne zawieszenie. Po przeszło 36 tyś. km żadnych stuków i puków.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu i na boki widoczność doskonała, ale do tyłu to polecam czujniki cofania.
5,0
Ergonomia
Przestronny i bardzo pakowny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna sprawdza się znakomicie. Do wersji diesla jednak polecam dodatkową nagrzewnicę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca.
5,0
Wyciszenie
W tym przedziale cenowym aut wyciszenie sprawdza się doskonale, ale do prędkości 120/h km. Powyżej 120 km/h dochodzi do nas szum opływającego auto powietrza i szum opon - raczej szumu opon niebrał bym pod uwagę oceniając wyciszenie ponieważ to jednak kwestia dobrania ogumienia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczny silnik. W mieście przy dynamicznej jeździe ok. 6/100, na trasie ok. 3-3,5/100, w cyklu mieszanym spala mi w granicach 4-5/100.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanie auto z bardzo dobrym wyposażeniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przejechaniu ponad 30 tyś. km żadnych wad. Na serwisie spędził dosłownie 2 godziny - wymiana płynów i filtrów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16v Multijet 90KM 66kW
[l/100km]