Auto budzi powszechne zainteresowanie. Gapią się wszyscy młodzi, starsi, przechodnie i kierowcy. Na początku trochę mi to przeszkadzało, teaz się do tego przyzwyczaiłem. Kiedyś na skrzyżowaniu na sąsiednim pasie facet tak wyglądał przez okno, ze mało by nie wypadł.
Wrażenia
4,0
Silnik
Multijet 1,3 pracuje zupełnie przyzwoicie. Przy niskich obrotach do 1,5 tys. jest bardzo ociężały, ale po włączeniu turbiny nieco się ożywia. Najlepiej pracuje powyżej 3 tys. obrotów ożywia się i nabiera elastyczności
3,0
Skrzynia biegów
bardzo słaba jedynka, przełożenia wchodzą dosyć twardo, przy odjęciu gazu drążek zmiany biegów lekko się przesuwa się. Skrzynia biegów jest mało elastyczna i znacząco pogarsza osiągi auta.
4,0
Układ jezdny
Układ niezły twardo zestrojony, trzyma się jezdni, układ kierowniczy precyzyjny nawet można powiedzieć, że całkiem zwinny
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność do przodu i na boki, świetne lusterka boczne, gorsza widoczność przez tylną szybę.
4,0
Ergonomia
Zupełnie przyzwoicie pokr etla i przyciski są na swoim miejscu. W kolumnie sterowania nad radiem jest jakaś półeczka nie wiadomo po co - strasznie szpeci i irytuje. Boczne kieszenie w drzwiach fajnie wyglądają ale są zbyt płytkie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja dobra, nie ma roszenia szyb i nawiew skuteczny kilimatyzacja też
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, wygodne fotele.
4,0
Wyciszenie
Przy większych obrotach robi się nieprzyjemnie . do 90 km/h nie słychać wcale silnika a przecież to diesel
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takie duże auto to całkiem dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
za 65 tys mam przedsmaczek luksusu a napewno satysfakcję, że mam samochód z charakterem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastiki nie piszczą, nieźle spasowane szczegóły wyposażenia
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
póki co ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 16v Multijet 90KM 66kW
[l/100km]