ładna linia nadwozia, wnętrze trochę gorzej wykonane.
Wrażenia
4,0
Silnik
77KM to trochę mało, aczkolwiek na I biegu na fabrycznych oponach przyczepność podczas szybkiego ruszania zrywa się nawet niechcący. Jak się postarać to zapiszczeć można nawet na II.
Małą moc rekompensuje za to umiarkowane spalanie.
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma \"kliku\" przy wrzucaniu biegów. Początkowo mi to przeszkadzało, ale już się przyzwyczaiłem.
4,0
Układ jezdny
Dobrze tłumi nierówności, nie lubi jednak serii poprzeczych nierówności np. szyny kolejowe, tramwajowe itp. Zawieszenie dobrze wyważone, nie za twarde, nie za miękkie.
Wspomaganie kierownicy ułatwia manewry na parkingu, ale przy dużych prędkościach trochę utrudnia wyczucie samochodu.
Komfort
4,0
Widoczność
dobra, choć ograniczona przez boczne słupki, do tyłu taka jak to w sedanach.
5,0
Ergonomia
bardzo dziwna i niezrozumiała jednostka dt. spalania, podawana przez komputer pokładowy
(km/l) czyli ilość kilometrów jaką przejedzie sie na 1 litrze. (!)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
daje rade, ale na \"I\" za słaba, na \"II\" już słyszalna.
Na dużych mrozach trochę długo się rozgrzewa, ale później już nie możliwości żeby zmarznąć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duża.
4,0
Wyciszenie
dość dobre
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik oszczędny dla porfela, jednak pojemność baku mogła być zdecydowanie większa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
skrzypiąca deska rozdzielcza, błoto wpada do komory silnika, bardzo słabe zaczepy ukrywające górne połączenie pasów z ramą auta, natrysk na przednią szybę ma tendencję do blokowania się przez wycieraczki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 8v 77KM 57kW
[l/100km]