Silnik wbrew obawom ma wystarczająco dużo mocy by nie być zawalidrogą, pozwala na płynne wyprzedzanie do ok 100km/h. Pracuje dosyć cicho(oczywiście po rozgrzaniu)
3,0
Skrzynia biegów
Przeciętna, kiepskie pierwsze 3 biegi, szczególnie rozczarowuje za krótki 3 bieg.
4,0
Układ jezdny
Trochę sztywno, ale jak na taki samochód dobra responsywność. Przy wyższych prędkościach wchodzenia w zakręty może nieprzyjemnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo duże lusterka boczne(duży plus), widoczność z tyłu taka jak w innych sedanach.
5,0
Ergonomia
Kiepsko pod względem schowków, boczny jest bardzo mały. Plus za schowek nad radiem który posada gumową wkladke(dobra na okulary lub telefon.Pod względem pozycji za kierownicą ocena bardzo dobra, kierownica regulowana w 2 płaszczyznach oraz wygodne fotele regulowane w 3 płaszczyznach. Z tyłu są normalne zagłówki w przeciwieństwie do konkurencji w postaci Citroena lub Peugota. No i największy plus to ogromy foremny bagażnik bez wnikających zawiasów klapy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni dla kierowcy oraz pasażerów. Podróż w 4 osoby można uznać za komfortową. Z tyłu może mniej miejscach niż w 301 lub c-elysse ale i tak wysokie osoby mogą wygodnie usiąść.
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie bardzo cichy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w trasie 4.1 l/100km. Mieszane 50/50 wychodzi ok 5. natomiast samo miasto do 6 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
W cenie 50tys. ciężko będzie znaleźć porównywalne auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 MultiJet II 95KM 70kW
[l/100km]