Układ hamulcowy
: to zwalniacze i do tego bija, klepia i przegrzewaja sie
Przeniesienie napędu
: skrzynia amerykanska - pracuje w zolwim tempie, za to ponoc jest niezawodna
4,0
Całokształt
za te pieniadze - ok
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
w porownaniu np do powershifta - skrzynia w fiacie ma na noc
3,0
Układ jezdny
zawieszenie dosc komfortowe a mimo to przyzwoicie czuje droge.
wielki wielki minus za katastrofe w ukladzie hamulcowym. pomimo tego ze jest to problem wszystkich wersji tego modelu (niewystepuje chyba wylacznie gdy jezdzi sie cale zycie predkosciami ponizej 100 kmh), pomimo tego ze fiat doskonale wie o problemie z hamulcami i pomimo tego ze jest to zwyczajnie niebezpieczne - kompletnie olewaja klientow twierdzac ze hamulce to element eksploatacyjny i mozna sobie samemu wymieniac naprawiac etc bo gwaranacja tego nie obejmuje.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednie spalanie w trasie na poziomie 15 L pb, w miescie to nawet nie ma sensu liczyc - bak znika niewiadomo kiedy. za to po zamontowaniu gazu koszt utrzymania (jezdze glownie w trasie) spada do poziomu przecietnego diesla. czego chciec wiecej :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne usterki sa wszedzie... trzeba je poprostu umiec naprawic.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uklad hamulcowy
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 V6 280KM 206kW
[l/100km]