Zawieszenie
: Twarde, sztywne i sprężyste.
Spory prześwit.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brak
4,0
Całokształt
Auto użytkowane w drodze leasingu dla JDG serwis agd.
Odebrane z salonu polcar poznań z przebiegiem 12 km 31.03.2023 ROKU 1.3 diesel adblue
Ogólnie niezłe auto. Zakup - totalny spontan a nawet przypadek. Rozczarowania nie było a spędzam w nim wiele godzin codziennie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik to mało udana konstrukcja. Głośny i paliwożerny. Po nagrzaniu pracuje cicho. Oleju nie pobiera wcale. Olej zmieniałem 6 razy.
11 tyś 21tys 31tys 37 tyś 44 tyś 51tys. Nawet po 7 tyś olej czarny jak smoła jak to w dieslu. Wymianą filtrów łatwa. Dostępność olejów z normą słaba. Leję eneosa z normą 208 pln za bańkę.
Elastyczności brak, poniżej 2000 obrotów nie dzieje się nic, powyżej też niewiele. Żeby jechał trzeba trzymać gaz w podłodze i zmieniać przy.3500
Spalanie 6-7 litrów w trybie mieszanym
4,0
Skrzynia biegów
Niezbyt precyzyjna, trochę za krótka.
115 kmh to.2800 obrotów. Może być.
5,0
Układ jezdny
Tutaj pełne zaskoczenie. Prowadzi się jak gokart.
Zawiecha twarda i sztywniutka czyli taka jak powinna być.
5,0
Karoseria
Karoseria sztuka polotu i finezji. Krótkie zwisy nadają sylwetce sportowego charakteru. Bez jaj.
Klocek jak klocek, to nie Ferrari.
Paka mieści 2 pralki i zestaw narzędzi. To w zupełności wystarczy.
Komfort
5,0
Widoczność
Słupek A trochę zasłania widoczność na boki ale bez tragedii.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Czasem wyłączy się światło przy włączaniu kierunku, ale to jest bzdura. A no i żeby raz poszły wycieraczki trzeba wajchnąć do góry zamiast na dół jak w skodzie, trochę dziwne. Włosi.
Pozycja za kierownicą wygodna, fotele również.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
6 na 5. Grzeje i mrozi jak należy. Filtr trzeba od razu wymienić na taki ze srebrem i polifenolami bo oryginalny to porażka. Wymiana średnio trudna, do ogarnięcia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 180 mam mega wygodnie. Pasażerowie nawet wysocy nie narzekali.
1,0
Wyciszenie
Wyciszenia brak. Ale to auto dostawcze. Powyżej 120 jazda tylko w stoperach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie w utrzymaniu
Filtry oleje adblue co trzy miesiące i ogień.
Klocki przy 50 000 były starte do połowy zaledwie !!!
Zarabia na siebie
5,0
Stosunek jakość/cena
Konkurencji brak
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak przy 52 tys
Czasem zawiesi się tempomat, szybkie on off pokrętłem i hula.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak przy 52 tys
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Multijet 16v 95KM 70kW
[l/100km]