Zawieszenie
: zawieszenie twarde, ale pewnie i stabilnie się prowadzi
4,0
Całokształt
zawieszenie do którego można się przyzwyczaić, samochód który można nawet polubić, pod warunkiem że to będzie samochód z silnikiem diesla. Samochód tylko do miasta.
Wrażenia
2,0
Silnik
strasznie głośny przy prędkościach powyżej 110 km/h, zbyt słaby
4,0
Skrzynia biegów
może być
4,0
Układ jezdny
pewnie się prowadzi, przy pustym samochodzie można szybko pokonywać ciasne zakręty, jednak gdy jest załadowany trochę wynosi
Komfort
4,0
Widoczność
ok
3,0
Ergonomia
bez przesady, tj. samochód do pracy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
może być
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tragedia, w kabinie nie ma miejsca na nic
2,0
Wyciszenie
tragedia, strasznie głośny silnik i układ napędowy. Strasznie męczący hałas podczas kilkugodzinnej jazdy
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
samochód z silnikiem benzynowym nieekonomiczny, bardzo paliwożerny, spalanie przy 100 km/h ok 8l, przy 120 km/h prawie 10l, przy 150 km/h - ok 13l
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko w środku stuka, w końcu sam plastik
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana kolumny kierowniczej przy 12 000 km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 77KM 57kW
[l/100km]