Inne
: Tylnie zawiasy 270 po 7 latach nadawały się na śmietnik
5,0
Całokształt
Użytkuje ducato z tym silnikiem od 6 lat kupionny z nalotem 240 tyś km, głównie autostrady i miedzymiastówki. Przez ten okres DPF zapchał się raz czyszczenie dość kosztowne ładnie 1250 zł w tym wymienili czujnik. W trakcie użytkowania zaczeła puszczać chłodniczka oleju, a tak to zmiana rozrządu, klocków, tarcz, olejów, świec żarowych i wtrysków. Silniczek sprawuje się bez zarzutów. Ma tylko 5 biegów lecz są długie na początku uważałem to za wadę po czasie jednak widzę w tym plusy zwlaszcza jak jadę zapakowany pod górkę
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to największy plus mimo że wymaga dolewkę oleju średnio 0.5l na 2000 - 3000 km nie ma dużego zapotrzebowanua na paliwo, całkiem elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
5 biegów za to są długie przy 140 i w górę brakuje 6 biegu
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie bardzo dobrze nawet przy 150
5,0
Karoseria
Nie gnije nie rdzewieje jak wczesniejsze budy z 2013
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra dzięki krótkiej masce
5,0
Ergonomia
Odpływowy kształt ładna buda dla oka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziala dobrze brak problemów
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca sporo fotele wygodne
4,0
Wyciszenie
Przy 140 robi się głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie części w dodatku dość trwałe
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani w eksploatacji niskie kossty utrzymania
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dobra jednostka napedowa, dobre auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MultiJet 115KM 85kW
[l/100km]