Szukaj

Ocena kierowcy - Fiat Ducato III Furgon średni

2,3 120 km, L2H1 rok 2013, 2 miesiące temu
Silnik 2.3 Multijet 120KM 88kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 550 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Fiat Ducato III Furgon średni 2.3 Multijet 120KM 88kW 2007-2014 - Oceń swoje auto
3,86
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : trwałość i niskie spalanie ( samochód nie jest traktowany jak wyścigowka)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : uciążliwy jest dla mnie specyficzny charakter tego auta, nie potrafię z nim współpracować, dostaję ataku agresji. kierowca go lubi i rozumie.
4,0
Całokształt
2,3 120 km, L2H1 rok 2013
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo trwały 550 kkm bez usterek, dociągnie do 1 000 000. Był problem nie do rozwiązania z DPF, problem już nie wróci rozwiązany raz a dobrze :), z powodu DPF zamontowane zostały nowe wtryskiwacze ( niepotrzebnie ), poza tym nowy rozrusznik i regeneracja alternatora. Bardzo mało pali. Charakterystykakrzywej mocy i momentu obrotowego w zależności od obrotów silnika i położenia pedału przyśpieszenia nieintuicyjna, Nie jest dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
trwała, nie hałasuje, biegui nie wypadają, synchronizatory jak nowe. Zmiana biegów jak w nowym samochodzie, tak samo toporna jak po zakupie auta. Płaszczyzna pracy lewarka nieergonomiczna, lewarek dociażony sporym balastem. Sterowanie skrzynią biegów nie jest przyjemne, biegów jest sześć, ciągle trzeba je zmieniać.
3,0
Układ jezdny
Wersja MAXI brak resorowania, jest tylko jego namiastka, Auto skacze jak żabka nawet na niby równej drodze ekspresowej, symboliczny skok zawieszenia. ZAWIERSZENIE TRWAŁE, praktycznie bez napraw. wspomaganie kierownicy pozbawia kierowcę jakichkolwiek informacji o rodzaju nawierzchni
3,0
Karoseria
rdzewieje jak przystało na Fiata
Komfort
3,0
Widoczność
bardzo dobrze
2,0
Ergonomia
płaszczyzna pracy lewarka biegów, sterowanie dmuchawą i temperaturą - gałka w gałce, klawisze zamykania bagażnika - nie potrafię odgadnąć jakąlogiką kierowali sie konstruktorzy, drzwi kabiuny otwierane pod kątem prostym, aby kierowca nie siegał do uchwytu zamykania, ciężkie ogromne drzwi boczne, wymaian żarówek po wymontowaniu reflektora
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
system dośc wydajny, świetnie radzi sobie z małą kabiną
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
szeroka podwojna kanapa, dobra widoczność, niewygodny fotel kierowcy,
4,0
Wyciszenie
Silnik bardzo cichy, komora silnika wyciszona od kabiny. W kabinie tandetne twarde plastyki, trzeszczą plastyki wokoł małych szyb w drzwiach, wszystko pozatykane papierkami i dalej trzeszczy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto trwałe
4,0
Stosunek jakość/cena
trwały silnik, skrzynia biegów, zawieszenie, ale samochód nudny i niefajny. brak radości z jazdy. Tandetny montaż wnętrza. Auto kupiłbym pomnownie, ale dla kierowcy. To nie mój klimat.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko żarówki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto się nie psuje, jedynie komputer zbuntował się na dalszą wspołpracę z DPF.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.3 Multijet 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Fiat Ducato III Furgon średni 2.3 Multijet 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Ducato III Furgon średni