Przeniesienie napędu
: wadliwa skrzynia biegów po 180 tys km oczekuje na 4 skrzynie
Karoseria
: obicia plastykowe paki z bardzo cienkiego materiału po dwóch załadunkach nadaja się do wymiany
Silnik
: problemy z elektroniką ( obroty silnika)
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ładny design , niesety bardzo nieprkatyczne schowki : małe ,płytkie i nie pod ręką
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po roku użytkowania pojazdu i przejechaniu 185 tys km oczekuje na 4 skrzynie biegów , To jeden z głównych mankamentów tego auta , bardzo mocny silnik 160 km skraca maxymalnie żywotność skrzyni.
Po przejechaniu 150 tys km pojawił sie błąd w systemie elektronicznym , silnik zaczyna wchodzic na wyższe obroty , po czasie nierówna praca silnika , serwis nie potrafi usunac usterki po 5 wizytach nadal ten sam problem , wyjeżdzam z serwisu i po 10 min obroty zaczynaja szalec 800-1250 obrotów
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 Multijet Power 157KM 115kW
[l/100km]