Układ hamulcowy
: częste zużycie klocków i tarcz co 35 tys km
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Ogromny dynamiczny motor w seri ma on aż 157 koni mech......Ale mi to się już znudziło i mam teraz ponad 185 koni to sie nazywa moc przez chip tuning i po 190 teraz sie lata
5,0
Skrzynia biegów
szybka zmiana i długie biegi jak na busa w dieslu ze 6 stopniową skrzynią
5,0
Układ jezdny
swietnie trzyma się drogi szeroki i masywny dobre zawieszenie mam zawieszenie na poduszkach pneumatycznych i jest ono do nie ugięcia
Komfort
5,0
Widoczność
ok wszystko jak należy lusterka mogło by byc lebsze
5,0
Ergonomia
he super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobre i szybko się nagrzewa samochód
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
spora ale o jest bus a nie auto dla teściowej
4,0
Wyciszenie
no gdyby nie szumy wiatru to wszystko by było dorze ale sie czuje przy zakresie prędkości od 120-160 jak na roweże
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
n 12 litrów max przy dobrym przyspieszaniu
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niekiedy drzwi trzeszczą przez niedociągnięty zamek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 Multijet Power 157KM 115kW
[l/100km]