Inne
: Spalanie które jak ktos słyszy mowi chyba sie pomylił z osobówką zaznaczam w trasie rewelacja no i trzeba umieć jeżdzic Dieslem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Padaka coś stuka w zawieszeniu a panowie w servisie twierdzą ze tak ma być nie znaja się :((
Silnik
: falują obroty z czujnikiem lub cefką EGRu też jest coś nie tak
Układ elektryczny
: ciekie przewody elektryczne,co skutkiem był zanik prądu w drzwiach
4,0
Całokształt
technicy konstruktorzy muszą się poiprawić bo konkurencja wypada o wiele lepiej
Wrażenia
2,0
Silnik
2,3 MultiJet,silnik cos kuleje jak jest zimny falują obroty czujnik EGR też sie coś skopsał na ciepłym jakieś dziwne zachłyśnięcia a leje paliwo dobrej jakości dziwne to rozczarowany jestem :(
4,0
Skrzynia biegów
mozna ruszac z 2 biegu
2,0
Układ jezdny
Końcówka drążka do wymiany po 18 tysiącach kilometrów to samo z łożyskami makpersonów nic nie poprawiona to samo w poprzednim modelu skrzypia zacieraja sie skutkiem czego sciaga raz na prawo raz na lewo dramat,no i te kampanie
Komfort
4,0
Widoczność
ok poza słupkami troche przeszkadzaja
4,0
Ergonomia
wygodne miejsce za kierownica
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie zimą wolno się rozgrzewa to typowe dla Diesla szyby nie paruja jest ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo lepsza niz w poprzednim modelu fotel kierowcy ma teraz dłuższe siedzisko
4,0
Wyciszenie
Przywoite wyciszenie nawet przy 120km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy długiej trasie na autostradzie 120/130 non stop 10,2 spalanie
3,0
Stosunek jakość/cena
za tepieniądze konkurencja o 40 tysiecy wiecej w tych samych gabarytach czyli 13 m3
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Akcje serwisowe czyli wczesniejsze reklamacje od producenta
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pęka blacha karoseri, kękaja mocowani zawiasów drzwi tylnych i to jest praktycznie w kazdy modelu :(
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 Multijet 120KM 88kW
[l/100km]