musiałem zrobić remont silnika 8000zł. świece zalewa deszcz i po jakimś czasie gniją i przestają działać wymiana 1500zł. egr nie działa praktycznie od początku nie wymieniam bo na samą myśl mnie ciarki przechodzą. Ale nie jestem obiektywny bo samochód kupiłem uszkodzony to teraz mam. kultura pracy elastyczność oceniam na plus.
3,0
Skrzynia biegów
przełożenia i działanie jest płynne zdecydowanie na plus w porównaniu ze starym modelem. ale wycierają się plastikowe zapadki więc musiałem wymienić koszt 1000zł
4,0
Układ jezdny
układ jezdny oceniam bdb. wożę średni 2-3t. więc jest mocno obciążony a mimo wszystko nic się nie urywa.
Komfort
4,0
Widoczność
bardzo dobra.
3,0
Ergonomia
wszystko co piszą poprzednicy o wadach i zaletach potwierdza :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń kierowcy ok. ale pasażer ma zdecydowanie za mało miejsca i fotel pasażera tragedia.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik ekonomiczny w kwestii spalania. bo awaryjność....
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
miałem wcześniej stare ducato 2.8idtd. kochałem ten samochód i będę jak się okazuje kochał długo. Nowy model to tragedia jeśli chodzi o awaryjność. Zaznaczyłem że nie kupię już tego samochodu ale dam mu jeszcze jedną szansę tym razem tylko i wyłącznie 3.0......... mam nadzieję że odkupi winy nieszczęsnego 2.3. dodam też że decydując się na fiata czy samochód z psa musisz brać pod uwagę częste naprawy drobiazgów począwszy od żarówek, wycieraczek a kończąc na blacharce i zawiasach. Samochód jest bardzo delikatny jeśli nie zależy ci na gabarycie 4.10m. to zdecydowanie polecam Mastera.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 Multijet 120KM 88kW
[l/100km]