daje najwyzsza ocene dla tego ze lubie ten samochod i szanuje go, sprawia mi duza przyjemnosc jazda nim w trase, jest malo konfortowy ale jak go sie zaladuje to nie odczuwa tak sie dziur i nierownosci
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo dynamiczny i oszczedny (na trasie sprinterki nie daja rady) pusty pojedzie bez problemu 160 (90kW)
4,0
Skrzynia biegów
raczej w porzadku w sumie nie mialem nigdy problemow, mogla by byc bardziej precyzyjna ale nie ma co sie czepiac
5,0
Układ jezdny
do 120km/h jest ok ale powyzej juz trzeba uwazac ale przeciez to nie sportowy samochod
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra bez zastrzezen
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
mozna by sie tu przyczepic ale ogolnie jest ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca ma duzo miejsca ale jak wezmie sie dwoch pasazerow to maja ciasno niestety
4,0
Wyciszenie
sam nie wiem:) czesto slucham glosno muzyki, jest glosno ale mozna przywyknac
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oszczedny skurczybyk, czasem mnie zaskakuje ale pow 115 robi mu sie wir w baku
5,0
Stosunek jakość/cena
nie ma lepszego dostwaczaka w tej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jezeli sie skacze kolo niego, robi sie przeglady itp to jest ok, jedno co mnie czasem w^&$&^( to to ze piszcza hamulce strasznie i to nawet przy normalnej jezdzie na wprost (nie tylko przy skrecie) , szczegolnie dokuczliwe w miescie przy otwartych szybach, w serwisie fiata powiedzieli mi ze tak bedzie i koniec nie da sie tego zrobic!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
moje ducato bylo bite z przodu dosyc mocno i mialo wymienione sporo czesci na nowe (koszt naprawy 32tys ) ale cyka jak zegarek ale moze to dla tego ze ma nowe czesci? Ogolnie nic sie nie psuje a woze nim ciezkie piaskowce i marmury,
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 122KM 90kW
[l/100km]