Nie do zajechania,450 tys km na liczniku w rzeczywistosci mysle ze 600-700tys.Mialem to Ducato przez rok silnik 2.8 idTD i silnik jest jego najmocniejsza strona.Pomimo ogromnego przebiegu zawsze odpalal nawet w najwieksze mrozy,bardzo silny i mimo duzej pojemnosci ekonomiczny.Rewelacyjna elastycznosc,bezawaryjnosc polecam te silniki
3,0
Skrzynia biegów
Rozsypal mi sie synchronizator 2 biegu co na pusto nie jest duzym problemem,ale przy ciezkim ładunku robi sie klopot.Przy zakupie radze dobrze sprawdzic czy zaden bieg nie \"zgrzyta\"
4,0
Układ jezdny
Auto dosc miekkie jak na busa,mialem kola 15\" i pojedynczy resor z tylu.Elementy przedniego zawieszenia trzeba wymieniac czesto ale nie sa drogie.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzezen
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Slabe ogrzewanie i problem z parujacymi szybami
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik jest tak mocny ze nie trzeba go wysoko krecic zeby auto jechalo.Nawet przy 2 tonach na pace mozna smialo wyprzedzac z 5 biegu.Spalanie oczywiscie zalezy od stylu jazdy i ładunku,ale wynik 8-9litrow w trasie nie jest niczym nadzwyczajnym
5,0
Stosunek jakość/cena
Mysle ze w tych pieniadzach ciezko znalezc lepsze auto.Ma swoje wady,ale do pracy sie nadaje idealnie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez okolo 50tys kilomettrow posypal mi sie wspomniany synchronizator 2biegu,poza tym drobiazgi typu silniczek wycieraczek,byl problem z dmuchawa,linka od predkosciomierza....
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Słaba skrzynia biegow,bardzo mocno koroduje szczegolnie progi i tylne drzwi.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 122KM 90kW
[l/100km]