Silnik
: mocny,elastyczny,ekonomiczny,prosty w obsłudze(tanie części)jednak mógłby by trochę cichszy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: awaria piątego biegu koszt 1500zł(nowy) ale przejechałem na niej 180000km
Silnik
: zerwanie paska rozrządu spowodowane przez awarię pompy wtryskowej
5,0
Całokształt
sprinter czy lt to przy nim wielkie G bije każdego z nich pod każdym względem
Wrażenia
5,0
Silnik
mocny,elastyczny,ekonomiczny,trwały.po mimo 400000km silnik chodzi jak zegarek biorąc pod uwagę że kompletnie go nie oszczędzam i nie jeżdżę 90km/h często ścigam się z osobówkami,nie schodzę poniżej 130km/h na trasie V MAX 160km/h
4,0
Skrzynia biegów
pierwsze 4 biegi ok źle zestopniowany piąty bieg
4,0
Układ jezdny
w porównaniu do sprintera który buja się jak stara stodoła rewelacja przedni napęd i sztywne zawieszenie sprawia że idzie po zakrętach jak przyklejony tym bardziej w warunkach zimowych sprawdza się rewelacyjnie
Komfort
5,0
Widoczność
jak w busie patrzysz na wszystko z góry
3,0
Ergonomia
mam 197cm wzrostu i trochę brakuje mi miejsca na nogi po za tym ok.dzięki szerokiej kabinie przy swoim wzroście mogę się swobodnie wyspac
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
silnik 2.8 idtd mógłby byc cichszy dobrze że w 2.8 jtd wyciszenie jest o wiele lepsze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 10l trasa 9l
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobry i tak samo części zamienne np. przeguby zewnętrzne po 70zł za sztukę śmiech na sali
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
rozrusznik,przeguby zewnętrzne po za tym nic się nie dzieje
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
piąty bięg po wymianie przejechałem 180000km i jest ok,zerwany pasek rozrządu przez awarie pompy wtryskowej co było moją zasługą ponieważ często lałem paliwo różnej jakości nie pomijając oleju opałowego prosto z kanistra przez lejek bez sitka
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 TD 122KM 90kW
[l/100km]