Inne
: Auto pomimo swojego wieku sprawuj się bardzo dobrze. Mam nadzieje, że czeka go drugie tyle. :)
5,0
Całokształt
Spalanie na dobrym poziomie. Awaryjność znośna. Wygoda dla kierowcy słaba. Auto ma swoją duszę. Koncern Ducato powinien do dnia dzisiejszego produkować ten model w niezmienionym stanie. Z chęcią bym kupił takiego świeżaka z salonu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ma przejechane prawie pół miliona i działa bardzo sprawnie.
4,0
Skrzynia biegów
Oprócz jednej małej awarii odnośnie zerwania się linki skrzyni biegów to wszystko okej.
4,0
Układ jezdny
Jest okej. Jedynie słaby kąt skrętu. Czasem coś puka w zawieszeniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest okej.
3,0
Ergonomia
Na tym tle Ducato wypada słabo. Bardzo twardy fotel kierowcy. Po przejechaniu tysiąca km trzeba iść do SPA. Brak uchwytu na kubek.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wolno się nagrzewa w zimę, a w lato nawet nie ma po co włączać wentylacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca dla dwóch osób.
4,0
Wyciszenie
Jak to w dostawczaku. Przez słuchawkę bluetooth się nie pogada.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie na poziomie 10l więc okej. Awaryjność określiłbym na niską. Lać dobry olej to pojeździ.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że w tych pieniądza to naprawdę dobre auto. Tanie w utrzymaniu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1. Plastikowy pedał sprzęgła często się łamie 350000tys
2. Pękające linki od skrzyni biegów przy 400000tys
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak a przejechał prawie 500 000km
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 JTD 128KM 94kW
[l/100km]