nie zlokalizowana usterka ukladu zasilania. Koputer przełaczył sie na tryb awaryjny ( brak mocy) serwis nie potrafil powiedziec co sie dzieje. rozrusznik padl przy 310 tys, alternator przy 360 tys. turbo ok ,silnik super, brak jakich kolwiek oznakow odchodzenia na emeruture
4,0
Skrzynia biegów
przy 330 tys padl synchronizator 3 biegu. Reszta bez zarzutu, wymiana sprzegła 300 tys. 2 połosie przy 330 tys.
4,0
Układ jezdny
zawieszenie nie jest za mocna strona tego auta ale jak na nasze drogi i ciezary jakie to auto wozila przy nie oszczedzaniu go przez kierowce nie jest takie zle. tuleki wytrzymywaly gdzies okolo 60 tys. a teleskopy wymienialemraz przy 320 tys km.
Komfort
4,0
Widoczność
troche szerokie slupki boczne
4,0
Ergonomia
nie mam sie do czego przyczepic
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zime cieply silnik na biegu jalowym na postoju ochladza sie ale to przy duzych mrozach
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wysokie osoby maja prawo narzekac
3,0
Wyciszenie
mi tam nie przeszkadzalo chyba ze sie jedzie ponad 100
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duze obciazenia,100km/h zadowalajcy wynik
3,0
Stosunek jakość/cena
zastanawiam sie nad nowszym modelem 2003 , 2005rok
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drzwi tylne i boczne w blaszaku maskara.pekaja zawiasy zamki sie psuja itp, klamki pekaja drzwi w kabinie trzeszcza itp
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto zawiozdlo mnie raz. siadl alternator w nocy. kicha.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 116KM 85kW
[l/100km]