Silnik
: myślałem że będzie porażka, a silnik miło mnie zaskoczył
5,0
Całokształt
za te pieniądze super autko
Wrażenia
4,0
Silnik
wiadomo że benzyniak nie ma takiej \"mocy startowej\" ale za to w trasie rewelacja spalanie na poziomie 12l gazu to śmieszne koszty, do tego ta cicha praca silnika - i nie ma problematycznych turbin i pompo-wtryskiwaczy. Na pewno nie wrócę już do diesla
4,0
Skrzynia biegów
standardowa 5-biegowa
4,0
Układ jezdny
nie miałem żadnych problemów
Komfort
4,0
Widoczność
wszystko ok
5,0
Ergonomia
wszystko co potrzebne jest pod ręką, duży plus to obsługa radia z kierownicy
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
brakuje mi klimatyzacji
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
siedzenie kierowcy regulowane w kilku płaszczyznach - każdy jest w stanie dostosować do swoich potrzeb. Pasażerowie mają standardową dwuosobową kanapę.
5,0
Wyciszenie
dzięki silnikowi nawet przy prędkościach powyżej 100km/h można spokojnie rozmawiać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy LPG nie czuję że mam busa,
wymiana kompletnego rozrządu - 400zł
najdroższe sprzęgło - 1250 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana żarówki - porażka
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 LPG 110KM 81kW
[l/100km]