Przeniesienie napędu
: 3 krótkie biegi a od 4 zaczyna się dziać
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto w wersji maxi, cały czas załadowane ok 200-600kg, silnik dynamiczny ale lubiący wypić, jeżdżąc 90% trasą ekspresową prędkości 100-110 i 10% miasto Wrocław spalanie ok 11 litrów LPG, Instalacja do turbo ok 5000tyś zł obecnie, 15tyś przegląd z brakiem jakichkolwiek problemów. cena 790zł brutto, Gdybym miał wybierać jeszcze raz i tak wybrał był 1.4 T-jet z LPG tańszy od diesla i bardziej ekonomiczny.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 T-Jet 16V 120KM 88kW
[l/100km]