Wóz drabiniasty opływowy jak kowadło, wersja osobowa maxi, nie miejcie iluzji że nadaje się do wożenia rodziny, stara astra H to przy tym limuzyna, optymalna prędkość to 110 km/h potem walczysz z oporami
Wrażenia
4,0
Silnik
ok poza tą debilną uszczelką smoka, bardzo śmierdzące spaliny
3,0
Skrzynia biegów
kiepska jakość, gumowo biegi wchodzą, nie wróżę długiego życia
3,0
Układ jezdny
przód słaby, tył zrobiony debilnie no to się sypie
3,0
Karoseria
jedynym problemem jest kwadratowy przód, jest ok do 100 km/h potem koszmar, no i klamki tylne
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok
4,0
Ergonomia
nic nie przeszkadza
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tłu mało miejsca
3,0
Wyciszenie
jeszcze raz wrócę do tego cholernego kwadratowego przodu, żeby nie to , to wiatr by tak nie szumiał
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zawieszenie trzeba poprawiać, klamek tylnych zimą nie dotykam bo z otwartymi drzwiami nie chcę jeździć
3,0
Stosunek jakość/cena
jest ok
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klamki, tylne amortyzatory, zawieszenie przednie
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
łatwo można silnik zatrzeć przez uszczelkę smoka
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Multijet 16v 135KM 99kW
[l/100km]