Silnik
: 135 koni w tym samochodzie to przyjemność z jazdy (choć myślę o sofcie po zakońceniu gwarancji)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: poduszki amortyzatorów
4,0
Całokształt
samochód bardzo wygodny długie trasy z nie są tak uciążliwe jak w (osobowych vanach). bogate wyposażenie seryjne, brak usterek i dobry silnik na razie pozytywnie mnie zaskakują. Ja polecam silnik 2l gdyż widzę b. dużą różnicę z 1.6 (zawieszenie też jest mocniejsze w tej wersji)
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik to najmocniejszy atut auta. nie ma porównania z jednotką 1.6. Miałem okazję jeździć 2 wersjami i moim zdaniem kultura pracy, osiągi bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu przemawiają za jednostką 2litrową
3,0
Skrzynia biegów
jedyny mankament samochodu 100 tyś przejechane a nadal skrzypi
4,0
Układ jezdny
trzymanie drogi na zakrętach dobre
Komfort
4,0
Widoczność
b dobre, moim zdaniem czujniki cofania są obowiązkowe, jest bardzo zwrotny przy parkowaniu
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręka
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak to w dizlu potzreba czasu aby się nagrzał w zimie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trzasy po 1,5 tys km załadowany po brzegi a w cale tego nie czuć
3,0
Wyciszenie
przy szybkiej jeździe ok 130 szum wiatru, silnik jak to dizel
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spokojna jazda poza miastem 6 miasto 8 autostrada 10, 11
4,0
Stosunek jakość/cena
b dobra
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ponad 100 tys poduszki amortyzatorów - powiedzieli w serwisie że typówka
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Multijet 16v 135KM 99kW
[l/100km]