bez zarzutu , w firmach jeżdżą bez remontu do 600 tys. km
4,0
Skrzynia biegów
pięciobiegowa, raz jeden trzeba było naprawić cięgno a dwa razy wymienić tarczę sprzęgła i łożysko oporowe
5,0
Układ jezdny
super trzyma się drogi pod warunkiem, że masz sprawne zawieszenie
5,0
Karoseria
mój pochodzi z Hiszpanii , zabezpieczyłem od razu profile i podwozie, po 11 latach zero korozji
Komfort
5,0
Widoczność
to cargo więc duże szyby i lusterka zapewniają dobre widzenie, pod warunkiem, ze nie gadasz przez telefon
2,0
Ergonomia
siedzenie są u mnie 2 mogłyby nieco bardziej się pochylać do tyłu, ale za mną metalowa ściana i dalej się nie da
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima po 10 latach wymagała wymiany jednego z przewodów, zimą niestety trzeba trochę przesłonić chłodnicę by szybciej łapał temperaturę,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla dwóch osób spoko
2,0
Wyciszenie
dość głośny przy większych prędkościach, przegrodę blaszaną trzeba było wykleić materiałem akustycznym bo wtedy nie dochodzą irytujące odgłosy z paki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
total- części , naprawy ,paliwo,oleje, ubezpieczenia to jakieś 48 gr/km brutto od kilku lat, jak na diesla 1,9 105 KM to rewelacja
4,0
Stosunek jakość/cena
zadowalająca
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie wpływają na unieruchomienie auta, mnie spotkała wymiana mechanizmu wycieraczek (jakieś śmieszne pieniądz
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria alternatora po 9 latach eksploatacji, wymiana świec żarowych po 8 latach eksploatacji wyjątkowo trudna i skomplikowana unieruchomiła auto na dwa dni (tu producent chyba nie przemyślał ich usytuowania) dobrze , że zrobiłem to sam w innym przypadku pochłonęłaby do 1200 PLN specjalistyczny serwis do 1500 PLN (serwis)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 Multijet 105KM 77kW
[l/100km]