Układ elektryczny
: Fałszywe alarmy typu: awaria ABS,
3,0
Całokształt
Gdyby nie beznadziejna trwałość kilku elementów, o których piszę dalej, to ocena byłaby lepsza.
Wrażenia
2,0
Silnik
Przy przebiegu 125 tys. mam już TRZECIE koło dwumasowe. To jakaś kpina. Dodam tylko, że nie mam zwyczaju "strzelania ze sprzęgła" ani nie męczę silnika poniżej 2000 obrotów. Do tego wymiana filtra FAP przy 120 tys.
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Przednie zawieszenie z Punto to nieporozumienie w aucie dostawczym. Co dwa lata wymiana elementów może nie jest bardzo kosztowna, ale jest denerwująca.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie, jak na tak dużą kabinę jest za słabe.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty napraw i ich częstotliwość ndst.
2,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie awarie i usterki byłoby ok.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W zimie siłowniki tylnej klapy nie dają razy podnieść jej więcej, niż o połowę. Wymiana na nowe i to samo. Podpieranie klapy patykiem rozwiązuje sprawę ;-) Tak samo w zimie blokuje się zamek tylnych drzwi i nie da się otworzyć od zewnątrz. W warsztacie nie stwierdzono usterek, a zamek, jak tylko jest chłodniej przestaje działać.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 125 tys. mam już TRZECIE koło dwumasowe. To jakaś kpina. Dodam tylko, że nie mam zwyczaju "strzelania ze sprzęgła" ani nie męczę silnika poniżej 2000 obrotów. Do tego wymiana filtra FAP przy 120 tys. Przednie zawieszenie z Punto to nieporozumienie w aucie dostawczym. Co dwa lata wymiana elementów może nie jest bardzo kosztowna, ale jest denerwująca.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 16v Multijet 120KM 88kW
[l/100km]