od 100 tys przebiegu praca silnika juz nie równa syczy piszczy wszystko mija jak nabierze temperatury
3,0
Skrzynia biegów
w sumie ok ale sprzęgło w tym modelu do wymiany przy około 120-150 tys dodatkowo sprawdzic pompe sprzegła , lubi tez się zepsuć
3,0
Układ jezdny
przednie zawieszeni bez naprawy wystarcza do 100 tys póżniej sie juz zaczyna gałki sworznie na wachaczach lubia tez wysiadac łożyska kół przednich , dosc szybko ścierają się klocki hamulcow .
Komfort
3,0
Widoczność
widocznośc ok
należy dodac że po około 2 latach użytkowania czesto w tych modelach odrywa sie ramie wycieraczki po stronie kierowcy
3,0
Ergonomia
jak na ten silnik to ok
bardzo czuły na jakosc paliwa zaleczna wymiana filtra paliwa i oleju co 20 tys nie jak podaje serwis co 30 tys
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
cięzko go rozgrzać zimą zwłaszcza w mrozy , dodatkowo wentylator ogrzewania kabiny max 2 bieg wyżej powoduje spadek temperatury silnika
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca ok
3,0
Wyciszenie
nie narzekam
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie zużycia na 100 km cykl mieszany
lato wiosna jesień 6,0 do 6,5
zima 6,5 do 7 litrów
cena przeglądu serwis własne części max 550 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klamka tylnych drzwi tzn po 50 tys nie da sie ich otworzyc masakra
dbac o drzwi przesuwne warzne smarowanie prowadnic .
czesto sie spalaja żarówki H-7
zima lubia szaleć kontrolki po dwóch dniach to mija
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 D 75KM 55kW
[l/100km]