1,9 JTD to jedne z najlepszych diesli , nie mialem z nim zadnych problemów przez swoje 100 tys przebiegu .
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest spoko , cicha , wygodnie ulozony lewarek , czasem jest problem wbiciem wstecznego ( trzeba go "poszukac "- ale bez zgrzytów )
5,0
Układ jezdny
swietnie sie trzyma , jest nisko zawieszony , balem sie troche o boczne wiatry ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - widzialem kiedys jak przewócilo "Kangura" , dlatego troche mnie to niepokoilo ( sadze ze tez duze znaczenie w moim wyborze mialo to ze z wszystkich konkurentów jest on najszerszy i najnizszy)
Komfort
4,0
Widoczność
troche za grube slupki przednie , jak jeszcze zalozylem owiefki bylo gorzej , slupek po stronie kierowcy to nie problem ale ten po prawej stronie przeszkadza , dlatego czasem trzeba sie wychylac
5,0
Ergonomia
swietna , mam klopoty w jazda z kolegami w ich zwyklych osobówkach , nie moge wsiasc i wysiasc , nie wspominajac juz o cierpieniach podczas jazdy ( mam 188 cm)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
spoko , czybko sie nagrzewa choc tylny fotel nie jest rewelacynie dogrzany ale to przeciez osobowy "dostawczak"
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
chyba nie trzeba komentowac
3,0
Wyciszenie
kiepsko niestety wyciszony , ale mozna to poprawic przy okazji wykonywania konserwacji , a na polskich "solonych" drogach polecam dla kazdej marki . Dodatkowo wyciszony jest OK .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jestem nadzwyczaj zadowolony ze zuzycia paliwa .
5,0
Stosunek jakość/cena
sadze ze za ta cene mam samochód malo awaryjny , za niewygórowane pieniadze z mozliwosci zdrowego doladowania go ciezarami ( to sie czasem bardzo przydaje nawet wtedy jak trzeba przewiezc 25mkw terakoty z klejem ) .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w sumie po za awaria wycieraczek i spryskiwacza jest OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko wahacz ale to z mojej winy bo zaliczylem niespodzianke w postaci krótkotrwałego braku asfaltu w drodze.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 101KM 74kW
[l/100km]