Inne
: ŻE NIKT GO NIE UKRADNIE, BO PO CO KOMU PROBLEM.
SILNIK 1,9 JTD PO CZIPIE . RESZTA JAK W DOSTAWCZYM SAMOCHODZIE
KONSTRUKCJA UŻYTKOWA PALETA EURO WCHODZI I CAŁY WÓZEK DLA DZIECKA DO BAGAŻNIKA.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: GŁOŚNY PRZY 80 TYS .
Przeniesienie napędu
: KOLO ZAMACHOWE, SPRZĘGŁO DRGANIA PRZY PRZENOSZENIU NAPEDU KOŃCZY SIĘ ROZKLESZCZENIEM BIEGÓW
Zawieszenie
: LICHE I AWARYJNE WAHACZE WYMIANA MC PERSON , KOMFORT JAZDY SIE ZMIENIA Z ROKU NA ROK.
3,0
Całokształt
JAK NA FIATA TO NIEŻLE TYLKO MAŁO SOLIDNIE I TANDETNIE ALE CO SIĘ SPODZIEWAĆ O TURKÓW BO TAM JE ROBIĄ.
Wrażenia
3,0
Silnik
GŁOSNA PRACA PRZY ZIMNYM SILNIKU I PRZY OSTRYM PRZYSPIESZENIU PO CHWILI NA WOLNYCH OBROTACH.PRZYSPIESZENIE KONKURENCYJNE Z HDI ALE PO TUNINGU CZIPEM 138 KM W POLCARZE W FIACIE.
3,0
Skrzynia biegów
BEZ REWELACJI, STANDARD.
3,0
Układ jezdny
WAHACZE I KOŃCÓWKI WYMIENIŁEM PRZY 80 TYSIACACH PŁYWAŁ JAK DODAWAŁEM GAZU.TRZASKI OD RESORÓW JAK SĄ NIERÓWNOSCI JAK W POLONEZIE CZY FIACIE 125.
Komfort
5,0
Widoczność
JEST DOBRZE JAK W SAMOCHODZIE TERENOWYM.
3,0
Ergonomia
FOTELE LEPSZE POWINNY BYĆ BARDZIEJ DOPASOWANE DO CIAŁA SKRĘTY TUŁOWIA PRZY ZAKRĘTACH.JAK BYM BOBSLEJEM JECHAŁ ALE MI SIĘ TO PODOBAŁO.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W MIARĘ DOBRZE CHUCHA DO ŚRODKA JAK Z SUSZARKI ALE ZBYT WOLNO OGRZEWA CAŁOŚĆ I SZYBKO TRACI CIEPŁO ZIMĄ.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DOBRZE SPORO MIEJSCA.
3,0
Wyciszenie
GŁOŚNO TROCHĘ BO MAM BAGAŻNIK .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NA TAKI SAMOCHÓD JEST DOBRZE
3,0
Stosunek jakość/cena
NOWY DROGI JAK NA TYLE WAD WYCHODZĄCYCH POTEM.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ZAMEK TYLNIEJ KLAPY ZIMĄ NIE MOGŁEM ZAMKNĄĆ.
KOŁO DWUMASOWE/ SPRZEGŁO 70 TYSIĘCY
WAHACZE LEWY PORAWY KOŃCÓWKI 80 TYSIECY
WYDECH 70 TYSIECY PRZY KATALIZATORZE SPAWENIE
TARCZE JA CIAST FRANCUSKIE SIĘ ŁUSZCZĄ WYMINA NA NOWE 85 TYS.
WYCIEKI ROPY PRZEWODY W MAGISTRALI SILNIKA MOCOWANIE 2 RAZY RYZYKO ZAPALENIA ROPY OD WYDECHU Z SILNIKA.
GŁOŚNA PRACA SILNIKA NA WOLNYCH OBROTACH I PRZY ZIMNYM SILNIKU PASEK I NAPINACZE 70 TYSIĘCY.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 JTD 101KM 74kW
[l/100km]