Samochód na początku mnie zachwycił a potem rozczarowywał coraz bardziej. Byćmoże to kwestia felernego egzemplarza. Może za mało jeżdziłem? Przez pięć lat zrobiłem nim od nowości jeżdżąc głównie po Gdańsku 44000km. W tym czasie nie obyło się bez kosztownych napraw, które wykonywałem poza ASO bo inaczej bym zbankrutował...
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik dynamiczny ale pali dużo w korkach w mieście wychodziło ok 13,5l/100km. Co więcej już przy 30 000km musiałem czyścić DPF i padł mi alternator. Dodatkowo ostatnio musiałem zdecydować się na sprzedaż bo zaczął mi znikać płyn chłodniczy... Prowdpopdobnie uszczelka pod głowicą poszła...
3,0
Skrzynia biegów
Jak narazie ok ale znacznie wolniejsza od DSG z VW
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny ogólnie OK ale samochód dość mocna wychyla się na zakrętach.,
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bez uwag
4,0
Ergonomia
Ergonomia równiż |OK. Wszystko pod ręką, dużo miiejsca.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze ale zimą nie starczało 15km żeby zaczął grzać...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
4,0
Wyciszenie
Wersja ogólnie dobrze wyciszona ale silnik trochę słychać- głośniej niż w Passacie. Dodatkowo wyraźnie słychać świst turbiny
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ze względu na naprawy koszt był duży. W samochodzie z przebiegiem 44000km nic nie powinno się zepsuć...
2,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze moża kupić dużo lepszy mniej zawodny samochód.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łamiące się klamki!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka pod głowicą, alternator,
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
[l/100km]