Silnik
: Jak już spóbujesz to nie zamienisz na żaden inny oczywiście w tej kategorii cenowej-Croma to super auto!!!!
5,0
Całokształt
Jest to niedoceniony model fiata,duży przestronny a największą jego zaletą jest silnik-2.4 jtd 200 ps 400 nm .To rakieta
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest rewelacyjny-bardzo mocny i ładnie przyspiesza.Gdy jedziesz setką i widzisz we wstecznym lusterku pojazd ze stajni bmw lub vw nie martw się wystarczy wcisnąć gaz do oporu i po przeskoczeniu blokady jest huragan!!!-Moment i masz 180 i daleko w tyle problemy.Wyprzedzanie kolumny tirów bajecznie proste.To jest to!!!!!!!!!
4,0
Skrzynia biegów
Automat w Cromie lubi autostrady i długie proste wtedy jadę w pozycji \"D\" i jest ok.W mieście lubię ręcznie zmieniać biegi i to lepiej dla niego wtedy jest super.
4,0
Układ jezdny
Mam seryjnie założone aluminiowe felgi 18\' plus 225 opony-na trasie bajka ale w mieście już lepiej na mniejszych a takie mam w zimówkach 16\' na 215 jest cichutko.Na pusto trochę podskakuje ale z czterema osobami rewelacyjnie.
mam 188 cm wzrostu wreszcie moja noga jest podparta siedzeniem a nie wisi w powietrzu idealnie-kierownica wysunięta na maksa i jest ok.Z tyłu też wsiada za mną ktoś wysoki jak ja i nie dotyka fotela-Rewelacja-Taki mini van.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja po wymianie czynnika chłodzi ---uwaga do 2 st.-robiłem pomiary w autoryzowanej stacji fiata.Dwustefowa klima działa idealnie,nawiewy w trybie auto działają super nic nie wieje nie ma przeciągu-w zimie przy -20 już po 10 min leci ciepło
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca,trzeba sie przekonać
5,0
Wyciszenie
autostrada 140 6 bieg i cisza na morzu...........
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Delikatna jazda w mieście 8 litrów,autostrada szybkie przyspieszanie duże prędkości 7 litrów.Przeglądy i materiały w dobrej cenie
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem tanio z Belgi lekko uszkodzony przód,zrobiony super taki jak z fabryki.Inaczej bym nie wziął.Każdemu kto chce takie cacko kupić polecam wyjazd za granicę.Tutaj masz 1.9 150 km z 30000 przebiegu za 80000-90000 tys,ale już za granicą możesz to mieć za niecałe 50 tys i to 2.4 jtd
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ten samochód ma dpf i trzeba czasem go wypalić jadąc dłużej gdzieś w trasę.Narazie nic nie stuka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawór EGR i tyle
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
[l/100km]