Silnik
: Już takich nie sprzedają w Polsce, a jest naprawdę super.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: alternator
4,0
Całokształt
Sprowadzony z Włoch, sam sobie go znalazłem w sieci. Pełna opcja ze wszystkim co można mieć. Auto jak 99% było bite, ale szczęśliwie miałem wgląd w zniszczenia oraz w przebieg reperacji (skasowany tył). Ogólnie jest zadowolony, choć wolałbym ostatnio zdjąć chipa...
Wrażenia
5,0
Silnik
Krótko jest chip na 245 KM i 455 Nm. Istna rakieta.
4,0
Skrzynia biegów
Jest dobra choć potrafi trochę się zawahać po mocniejszym depnięciu.
4,0
Układ jezdny
Kupiłem tylko dla tego, że całkiem dobrze i wygodnie płynie po drodze.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma co narzekać.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest w miarę w porządku, kierownica jest jak w dostawczaku. To ogromnie przeszkadza, ale po 2-3 miesiącach można to zignorować.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze jest.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Odpowiednia jak dla dwóch osób i dziecka.
4,0
Wyciszenie
Dobre do 130 km/h.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nie jest nowe. Jedynie parę mankamentów elektronicznych z którymi się uporał mechanik.
Części średnio drogie. Spalanie jest trochę wyższe jak normalnie, ale moc jest potworna. Auto jest szybsze od bmw 5 z silnikiem 530d. Niestety na trasie pali dużo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tanioch jak na bite auto, jedyne 10 000 euro. Koszt reperacji wyniósł mnie całe 8000 zł, tak więc mam auto bite ;-)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę szwankowała elektryka, alternator oraz filtr paliwa. Wymieniłem termostat.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic co by nie unieruchomiło auto.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
[l/100km]