Inne
: Trzaski w tapicerce drzwi wyeliminowano smarujac
4,0
Całokształt
Jak na fiata kawał dobrej roboty tak trzymac
Wrażenia
4,0
Silnik
Do doskonałości potrzebny by był moment max. od 1800 obr./min ale jest wyżej , auto poddałem tuningowi i ma 235 KM i 470 Nm i teraz to pocisk przy średnim spalaniu 8,5 l/100 km MŁOT NA GTI!!!
4,0
Skrzynia biegów
To automat , zresztą mój pierwszy i trochę opóżnia
5,0
Układ jezdny
Trochę głośno ale w krytycznych sytuacjach z dobrze zganym ESP bardzo dobrze sobie radzi
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka i poprawna pozycja za kierownicą
4,0
Ergonomia
Brak miejsca na kupki i puszki z napojami
Nawi i klima super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
No coments
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na pewno jedna z większych w klasie
5,0
Wyciszenie
Przy 200 a nawet teraz 250 na autobanie w niemczech nadal kożystam z bluetooth i wszystko słyszę co w A6 poprzedniej generacji nie było możliwe przy 180
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o spalanie to w moim egzemplażu średnia 8,5 litra to norma , przy dynamicznej i ekstremalnej jeżdzie to 15 lkitrów
Jeśli chodzi o serwis to taniocha w gdyni 820z klimą co 30000 km
5,0
Stosunek jakość/cena
U kogo kupicie 150 KM za 90000 PLN z takim wyposazeniem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ta wersja mnie nie zawodzi z poprzednią którą od pażdziernika 2005 do kwietnia 2007 przejechałem 120000 km miała dwa defekty: zapychający się DPF i koło dwumasowe ale wszystko wykryto na serisie jednak w niemczech w Polsce nie wiedzą o co chodzi w Cromie W serisach pomiętają jeszcze młotek i przecinak
Mnie denerwyją detale nie dopracowane pomimo 2 lat produkcji DO ROBOTY FIAT BO NIE KUPIMY NASTEPCY
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.W
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 20v Multijet 200KM 147kW
[l/100km]