Silnik pracuje nadspodziewanie cicho. A po wciśnięciu pedału gazu i przekroczeniu 2000 obrotów po prostu rwie do przodu. Przy wyłączonym ESP nawet na 3 biegu trzeba sie pilnować.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynie pracuje dobrze. Jedyny minus za dziwacznie umieszczone pedały sprzęgła i hamulca. Na mój gust powinny być trochę wyżej i głębiej. ale już sie przyzwyczaiłem.
5,0
Układ jezdny
Bez uwag. Auto płynie. Jeździłęm Passatem kumpla i po przejechaniu odcinka z koleinami stwierdzam że croma lepiej sie zachowuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonale. Bardzo dobre lusterka wsteczne.
5,0
Ergonomia
Właściwie bez zarzutu. Jedyna uwaga to lewrek mógłby być ciut niżej w stronę foteli
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu Croma jest bezkonkurencyjna. Wsiadanie i wysiadanie, przestrzeń w środku po prostu ideał.
5,0
Wyciszenie
Naprawdę jestem pod wrażeniem. Niesamowicie cicha.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dopiero zaczynam jeździć. Ale średnia w zimie, na krótkich odcinkach ok 7.5-7.8 jest do zaakceptowania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek ceny do jakości oceniam jako bardzo dobry, z tym że zastrzegam iż wersję EMOTION 150 koni kupiłem o blisko 14 tys. złotych taniej niż w cenniku. Za pieniądze które zapłaciłem mógłbym mieć 307 sw z silnikiem 138 km ale uboższym wyposażeniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu nie oceniam. za wcześnie. Jak przejade kilkanaście tys. to coś napiszę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 8v Multijet 120KM 88kW
[l/100km]