Układ hamulcowy
: Alternator - zdaniem autoryzowanego serwisu bardzo słaby punkt i wielce prawdopodobne jego spalenie w wyniku przeciążenia
3,0
Całokształt
Auto jakie jest każy widzi. Jak kupiłem to zamieściłem ocenę (nr 97). Teraz jest to kolejna ocena a ja zastanawiam się co kolejne padnie...
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Spryskiwacze przedniej szyby tak są usytuowane ze lewa dolna cześć przedniej szyby jest permanentnie brudna bo nie dociera na jej powierzchnię płyn ze spryskiwacza.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1. Przy 36000 - awaria przepływomierza powietrza. Wymiana na gwarancji.
2. Przy 50000 - awaria zaworu EGR. Wymiana na regenerowny. Koszt 600 zł
3. Przy 55000 - stwierdzono pogarszającą się pracę układu kierowniczego. Okazało się, że \"zniknął\" płyn ze zbiornika układu wspomagania. Płyn uzupełniono bezpłatnie natomiast nie stwierdzono co było przyczyną tej awarii.
4. Przy 78000 - pada alternantor. Wymiana na nowy. Koszt 1400 zł.
5. Przy 80000 - wymiana łożyska zwrotnicy lewej. Koszt 700 zł.
6. Przy 85000 - konieczność regeneracji prawej półosi napedowej z powodu znacznych drgań auta przy przyspieszaniu. Koszt 850 zł. Przy czym Warsztat usuwający usterkę uprzedził mnie, że w niedługim czasie bedzie konieczność regeneracji półosi lewej. Jak stwierdzono w autoryzowanym warsztacie FIAT w Nowym Targu, przedwczesne zużycie półosi jest spowodowane użyciem nieodpowiednich materiałów i niewłaściwej ich obróbki przy produkcji.