Silnik mocny, dynamiczny, ładnie ciągnie ten dosyć cięzki wóz.
4,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
Tragedia. Sypie się wszystko.
Komfort
2,0
Widoczność
Bez czujników lepiej wogóle nie parkować. Na zakręcie musze wyginać się na wszystkie strony by widziec gdzie jadę i czy czego nie przychaczę.
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Odparowanie szyb to proces kilkugodzinny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Totalna porażka. Przyciski, które po naciśnięciu zostają wciśnięte już \"na zawsze\". Spadająca na głowę lampa. Strzelający przycisk z hamulca ręcznego. Pękające plastiki w progach. Rozpadająca się gałka skrzyni biegów.Migające lampki na wyświetlaczu, w stylu: awaria zapobiegania zgnieceniu przez przednią szybę:))
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Totalna porażka. Awarie ABS,Esp, HILL holder. wyłączające się na zakretach wspomaganie kierownicy. Klocki hamulcowe do wymiany co kilkanaście tysięcy kilometrów. Zawieszenie do roboty po każdej dziurze.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
[l/100km]