Inne
: Projekt deski rozdzielczej, materiały i jakość wykonania.
3,0
Całokształt
Dla rodziny. Na długie trasy. Prowadzenie i podróżowanie to relaks. Żadnego skrzypienia i stukania (jestem na to uczulony) tak wewnątrz jak i na zewnątrz. Następna będzie Croma, ale z mocniejszym silnikiem.
Wrażenia
3,0
Silnik
Klasa sama w sobie. Montowany u innych producentów. Cichy, elastyczny, nie bierze oleju.
3,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna. Lekko wchodzą wszystkie biegi. Lewarek idealnie umiejscowiony.
3,0
Układ jezdny
Trzyma się drogi znakomicie. Bez względu na to, czy jest pusta czy obciążona. Zawieszenie jest komfortowe i ciche. Czasami słychać je na poprzecznych nierównościach. Nie skrzypi.
Komfort
3,0
Widoczność
Ogromne powierzchnie przeszklone i te lusterka - mniam.
3,0
Ergonomia
Wszyscy teraz żrą i piją w samochodzie (ja też) więc uchwytów z przodu brakuje. Drążek zmiany biegów utrudnia obsługę panelu klimatyzacji. Sam panel jest dużo mniej ergonomiczny niż te montowane w stilo czy nowym bravo. Tu jest typowy GM z idiotycznym wybieraniem kierunku nawiewu - zbyt długo to trwa. Świetne fotele o szerokim zakresie regulacji (wersja Emotion)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylna kanapa to faktycznie kanapa, a nie ławka jak u konkurencji.
3,0
Wyciszenie
Cicho. Przy każdej prędkości.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężkie to, więc palić musi. Poza tym konie trzeba nakarmić.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli ma być dobry - musi kosztować. Drogie materiały dają jakość i trwałość, a tego za pół ceny się nie dostanie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Te drobiazgi to stukające listwy pod szybami bocznymi w drzwiach kierowcy i pasażera. Po wymianie ok. Poza tym spryskiwacz szyby po stronie kierowcy spryskuje tak szybę, że kawałek jest suchy i rozmazuje się przy wycieraniu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 16v Multijet 150KM 110kW
[l/100km]