Pierwsze poważniejsza awaria (ten nieszcześcny kolektor - po 46 tyś km), zrobione na gwarancji, ale gdyby po to byłoby 4 kzł w plecy :| Poza tym - wkurza stabilizator (bo skrzypi), inne kwestie to bzdety i ewidentne choroby dziecięce (ujawiniły się w ciagu 2 miesięcy od zakupu)
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo cichy, nie ma wibracji, trocheza duża turbodziura do 1800rpm (jest wtedy bardzo słaby, ale powyżej tego ciągnie jak trzeba)
3,0
Skrzynia biegów
Nie pracuje idealnie.. nie jest źle ale czasem bywa że cos przyhaczy
5,0
Układ jezdny
Doskonale zestroony jak na dość wysokie auto - trudny do wytrącenia z równowagi
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Do ręcznego juzprzywykłem, bardziej doskwiera mi brak spotykanych w innych autach uchwytów na napoje (niby jest ale niepraktyczny)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby OK ale ostatnio coś nawiewy głośno chodzą...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
be zastrzeżeń - co ja już wyczyniałem w tym aucie z moją partnerką :D )))
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hmm - mało toto nie pali.. średnia z 48 tyś km to 8.2, przy czym w mieście bywało ponad 10.. na diesla - trochędużo
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Noo "conieco" się trafiło na gwarancji: cieknąca pompka spryskiwacza, już druga wymiana stabilizatora przód, zła centralka sterowania podnoszeniem szyb
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niepodpiety czujnik od filtra FAB (spowodował bład EOBD zaraz po wyjeździe z salonu - raczej błąd serwisu, awaria kolektora dolotowego (prawdopodobnie kiepskie paliwo)