W miarę bezawaryjne. Polecam jako drugi samochów w rodzinie np. dla żony na zakupy.
Troche za dużo pali jak na jego osiagi.
Wrażenia
3,0
Silnik
Czasami po uruchomieniu pracuje jak diesel, ale lekka przegazówka i wszystko wraca do normy.
3,0
Skrzynia biegów
problem z 1
3,0
Układ jezdny
Wysokie zawieszenie, na oponach zimowych radzi sobie z zaspami śniegu niczym terenówka. Niestety nie jest to samochód do szybkiej jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód i na boki OK. Niestety z tyłu nie za wiele widać.
2,0
Ergonomia
Badziewny plastik i przecierająca sie tapicerka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżeli chodzi o ogrzewanie jest na 5. Za głośny wentylator.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dla dwóch dorosłych i dwoje dzieci na tylnej kanapie. Posiada również całkiem spory SCHOWEK na drobiazki w tylnej części samochodu. Bezwzględnie wymagana dzielona kanapa - ja niestety nie mam. Nie polecam na długie trasy. Jako auto miejskie doskonałe.
2,0
Wyciszenie
Pozostawia wiele do życzenia.
Podobno w wersjach SX jest trochę ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupować dobre zamienniki i jeżdzić. Trochę za dużo pali gazu bo 8l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Na pewno technicznie nie jest to auto idealne, ale biorąc pod uwagę ceny zakupu i koszty utrzymania daje 4,5 z przewaga na 5. Nie sprzedam go pomiom, że noszę się z zamiarem zakupu drugiego auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana termostatu w chłodnicy (20zł)
Uszczelniacze na półosiach (80zł)
Pompe paliwa sam zarżnąłem na gazie (130zł)
Uszczelka pod klawiatura (30zł)
Reszta to zawieszenie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana uszczelki pod głowicą po 60 000 km (koszt 150zł) i jak na razie nic.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 Sporting 54KM 40kW
[l/100km]