Zadbany egzemplarz można polecić. Auto raczej do miasta, w LPG bym się jednak nie pakował, koszty może mniejsze ale upierdliwe to to w obsłudze.
Wrażenia
3,0
Silnik
Poza miastem za słaby. 4 cylindry zapewniają dobrą kulturę pracy.
2,0
Skrzynia biegów
Nieprecyzyjna, ogólne złe wrażenie. Synchronizator 3 biegu wysiada.
4,0
Układ jezdny
Przy spokojnej jeździe dość komfortowy. Kładzie się na zakrętach. Szybko zużywają się amortyzatory.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę za małe lusterka.
3,0
Ergonomia
Dla wysokich osób niewygodna pozycja za kierownicą - po prostu fotela się nie da dobrze do tyłu odsunąć. Poza tym niewygodnie umocowany pedał gazu (za wysoko). Niewygodnie umieszczone przyciski otwierania szyb.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma się do czego przyczepić. Grzeje zimą b. dobrze, latem pomaga szyberdach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tak małym aucie lepiej się nie dało. Dla osób przeciętnego wzrostu miejsca z przodu wystarczająco, no może trochę wąsko.
4,0
Wyciszenie
Jak na klasę samochodu całkiem przyjemnie wyciszone. Szczególnie tak do 80 km/h. Przy szybkiej jeździe przeszkadza rezonans blach nadwozia. Trochę skrzypią plastiki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rekordzistą nie jest ale 7 litrów LPG można zaakceptować. Ceny częsci tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ceny Cinquecento ostatnio zeszły wreszcie na jakiś normalny poziom i wydaje się cena być adekwatna do jakości.