Naprawdę jestem bardzo zadowolony z tego autka, które prawdę mówiąc kupiłem dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności. Obecnie moja Sierrka XR4x4 przechodzi gruntowny remont blacharski (ach te korniki), po którym mam nadzieję będzie mi służyć jeszcze parę ładnych lat. Nie planuję pozbywania się tak dobrej maszyny. W razie czego mogę ją przerobić na jakąś replikę (Cobra,Lotus7).
Wrażenia
4,0
Silnik
Fajny i calkiem dynamiczny
3,0
Skrzynia biegów
Dosyc toporna
3,0
Układ jezdny
Niby polskie auto ale czy na polskie drogi? Ogolnie - bardzo delikatny
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutow, zadnych "martwych" punktow
4,0
Ergonomia
Moze byc
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wolno sie nagrzewa, w ziemie jezdzi sie dosc kiepsko z rana
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla dwoch przecietnie zbudowanych osob - akurat
4,0
Wyciszenie
Zalezy od wrazliwosci uszu, dla mnie - moze byc
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż pojemność robi swoje i paliwko leci 15l maksymalnie,12l przeciętnie (mam trochę za ciężkie buty), minimalnie 8l.Ekonomicznie poprawi się gdy założę gaz.Naprawy blacharskie tak jak zwykłe Sierrki,troszkę droższa mechanika.
5,0
Stosunek jakość/cena
Znakomity,za takie pieniądze nie dostanie się samochodu tej klasy, tak niezawodnego i z takim "kopem".
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tuleje przednich wahaczy-to wina naszych "dróg",reszta drobiazgów to wynik zaniedbań poprzednich właścicieli.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać na razie poza kornikami (rdza) żadnych poważnych usterek nie zaobserwowałem. Wymieniłem parę elementów, ale tylko dlatego, że uznałem, że przyszedł na to czas (przeguby, przednie wahacze, reflektory).Silnik jak marzenie (spręż 9.0-fabrycznie 9.2,jak zmienie olej na gęstszy powinien być taki).