Kultura pracy mierna, choć lepsza od 700. Na pierwszych trzech biegach elasinchność o.k. ale o wyprzedzaniu na 4 i 5 trzeba zapomnieć. Powyżej 120kmh o jakiej kolwiek dynamice trzeba zapomnieć ale przy V maxie 140kmh trzeba to zaakceptować. Optymalna prędkość to 80-100kmh powyżej staje sie głośny i pali jak smok.
2,0
Skrzynia biegów
Fatalna prawie jak w cieżarówce. Czasem na postoju nie idzie wbić pierszego biegu, trzeba wbić najpierw drugi bieg albo wysprzęglić i wbić jeszcze raz.
2,0
Układ jezdny
Strasznie nerwowy na szybkich zakrętach (podsterowny ,ale lubi od czasu do czasu zażucić tyłem), ogólnie nie jest żle
Komfort
5,0
Widoczność
Lepsza nie mogła chyba być.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu (oprócz włączników elektrycznych szyb)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylator głośny jak stado kombajnów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód o.k. tył ciężko max. 4 osoby.
1,0
Wyciszenie
Przy wysokich obrotach lubi prędkościach, trzeba krzyczeć do pasażerów lub mieć intercom.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeżdzie w mieście można zmieścić się w ok. 6-6.5l100km. Trasa przy 90kmh ok. 5l100km 120kmh ok. 7l100km. Części najtańsze na rynku (nie licząc malucha) ASO chyba też.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak za tą kasę jest dobrze.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to mówią właścićiele FIATów - Fiat nie zapomni o właścićielu, czyli co miesiąc coś. A to linka hamulca ręcznego, a to ogranicznik drzwi itp. itd.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 30.000km jeszcze nie stałem na poboczu z powodu awari.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 i.e. S 39KM 29kW
[l/100km]