jak jedziesz samemu to możesz nieźle odstawić sąsiadów na światłach :)), na dwóch pierwszych biegach masz niezłe odejście, trójka tak sobie, a 4 i 5 to biegi tzw. ekonomiczne (znaczy : niesportowe)
3,0
Skrzynia biegów
jedynka się zacina (wstyd na światłach :)), wsteczny też (mniejszy wstyd), reszta jest ok.
4,0
Układ jezdny
w zakrętach trzyma się drogi do 85 km/h, a przy 130 km/h kierownica wpada w wibracje
Komfort
5,0
Widoczność
przednia szyba to po prostu poezja - widzisz wszystko, lekki minus lusterko wsteczne (w środku) bo jest za małe. no i odwieczny problem kierowców: martwe pole, ale łatwo to zniwelować poprzez małe dodatkowe lusterko (radzę je dokleić wyżej niż zabierać część istniejącego)
3,0
Ergonomia
przełącznik tylniej wycieraczki za daleko od kierowcy, wycieraczki przednie mają dwa tryby: za szybko i za wolno (co chwila przy nich majstrujesz), fotel dla mnie jest żle wymierzony - po długiej jeździe bolą mnie stopy od dziwnego kątu nacylenia, a jak odsunę fotel to nie sięgam kierownicy (dodam, że jestem normalny fizycznie :))
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, ale nie ma opcji: nogi+szyba :((, jak dmuchnie ze wszystkich kanałów to tylko liście lecą - POWAŻNIE
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ty (kierowca) i Twoja druga połowa obok nie macie z niczym problemów. One zaczynają się pojawiać gdy jedziecie we 3-4 :)). Z tyłu kompletnie jak w maluchu :)))
5,0
Wyciszenie
żadnych problemów, wszyscy mówią że 700-ka jest głośniejsza i to fakt
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wszysko w Twoich stopach :)) jazda ekonom. na trasie: 5l/100 km, jazda miejska tzw. drapieżna: 6,3l/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
899 cm3 stoją dziwnie wysoko na rynku, ale to dobrze bo ja swojego sprzedaję, mimo wszystko ok 11.000 za np. mojego Cieniasa to uczciwa choć nie okazyjna cena. Może są chętni????
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic jak na razie o tym nie wiem, :)), tylko klakson mi nie działa przy skręcie ,ale to pierdół
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bądźmy szczerzy - to tylko cienias, ale za to kochany, UWAGA: w razie zderzeń czołowych przyjąć kąt prosty zgniotu, żadnych uników na bok czy prób wyminięcia - to tylko większe szkody na silniku i całej reszcie