Zawieszenie
: wahacze przód i tuleje tył, pękające gumy na przegubach z przodu
Układ hamulcowy
: zapiekały się często szczęki z przodu
Inne
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Z silnikiem nie maiłem problemów (169 tyś) jak sprzedawałem. Lałem systematycznie co 10 tyś dobry olej Mobil 15 W 40. Silnik jak jest zimny to troszkę klekocze przez parę minut, ale to wina popychaczy samoregulujących się.
3,0
Skrzynia biegów
Opornie wrzuca się jedynkę i wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą bardzo wolno się nagrzewa nagrzewnica
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
opornik dmuchawy, linka ręcznego, silnik spryskiwacza, czujnik oleju, uszczelniacz cylinderka hamulcowego - przód,uszczelka pod pokrywą zaworów, rozpieracz hamulca ręcznego,ogranicznik drzwi,zatrzask zamku w klapie,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie przód wahacze, tył tuleje co 50 tyś,Przy 117 tyś. wymieniałem wentylator chłodnicy, co dwa lata wymieniałem środkowy i tylny wydech z Brodnicy, po 10 latach padł alternator (regulator napięcia), uszczelniacze na półosiach wymieniłem przy 120 tyś, często pękają gumy na przegubach (3 komplety do 169 tyś.)poduszka silnika i skrzyni biegów przy 150 tyś., nagrzewnica,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.9 i.e. S 39KM 29kW
[l/100km]