Przeniesienie napędu
: Polecam ostrożne obchodzenie się z lewarkiem skrzyni biegów. W moim modelu złamało się jedno z dwóch cięgien wybieraka. Pozostaje wtedy na ogól tylko 3 i 4 bieg. Na szczęście obyło się bez wymiany wybieraka (a nawet całej skrzyni biegów, ponieważ najczęściej w takim przypadku do wymiany idzie cała skrzynia). Dobry mechanik przespawał cięgno i zrobiłem na nim jeszcze ok 1,5 tys. km.
Silnik
: Wersja z gaźnikiem ma skłonności do dławienia się przy zbyt gwałtownym wciśnięciu pedała gazu. Także przy jeździe pod górę auto potrafi się zadławić. Wystarczy odpuścić tylko pedał gazu aby wszystko wróciło do normy.
Karoseria
: Bąbel na klapie bagaźnika, w okolicy dolnej uszczelki tylnej szyby. Ponadto korozja progów. W moim Cienkolu gratis otrzymałem dziurę na wylot pod maską w okolicy prawego kielicha, którą kilka razy zaszpachlowałem grubą warstwą szpachli.