Moim zdaniem samochód jak na sposób i jakość wykończenia sprawuje się idealnie. Drobne naprawy, ktore i tak nie zdarzaja sie zbyt często. Po prostu normalne zuzycie i ekspolatacja Moze to dlatego ze jestem pierwszym właścicielem tego autka i starałem sie o nie dbac od początku i nie mam zamiaru siego pozbywać. Będzie jeździł dopuki starczy mu sił.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak ja tę klase samochodu to nie można narzekać. Jak na razie nie miałem większych problemów. Spotkała mnie jedna dzwina rzecz wystrzeliła mi jedna świeca i uszkodziłą gniazdo w głowicy ale było to spowodowane wadą fabryczną świecy - naprawa tez nie była droga kosztowało mnie to 60zł poza tym nic tylko wymiana oleju, świec i filtrów acha dodam ze auto jest zagazowane od 5 lat i na gazie przejechałem już 80 tyś km i nic sie nie dzieje
2,0
Skrzynia biegów
to chyba jedna z bolączek tego modelu - dość szybko "wycierają" sie elementy dźwigni zmainy biegówi drążek zaczyna latac jak przysłowiowy żyd, po prostu kiepski pomysł na rozwiazanie tego mechanizmu
4,0
Układ jezdny
tu tez nie mogę narzekać, ogólnie jest ok po 150 tyś km musiałem wymienić łozyska w przednich piastach, i prawy przedni wahacz ale to juz moja załuga że się wygiał ;-D, od kilku dni słysze takie terkotanie z prawej strony podczas maksymalengo skrętu kół wiec chyba przegub będzie do wymiany
Komfort
4,0
Widoczność
całkiem przyzwoita, trochę przeszkadzaja mi przednie słupki - fotel mam odsunięty na maxa wiec to pewnie przez to
4,0
Ergonomia
a to dobre jest ..... przestrzeni prawie nie ma ale za to wszystko pod ręką no i aż dziw bierze ile można do takiego cieniasa zapakować nie rozkładając tylnej kanapy
w swojej klasie wygrywa ;-D
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dziala super, szybko się nagrzewa ale jak zacznei dmuchać to mało głowy nie urwie no i radia sobie też specjalnie przy tym nei posłuchasz
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no cóż autobus to to nie jest ale jak sie odsunie fotel do końca to całkiem luxno jest .........z przodu
2,0
Wyciszenie
bardzo kiepskie ale czego tu opczekiwać to nei merc
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
idealny byłby taki który by na powietrze jeździł ale w mieście to nawet do 8 pb litrów, w trasie potrafi zejśc poniżej 5 pb w cylku mieszanym 6-7 pb na gazie w cyklu mieszanym z przewagą miejskiego ruchu 8-9 ale nie oszcżedzam
dosć duze spaanie ale to moze moja wina
5,0
Stosunek jakość/cena
Obecnei trudno jest znaleźć tak dobrze zachowany egzeplarz jak mój ale cena za ten samochód też nie jest wygórowana więc jak ktoś dobrze się przyjrzy i poszuka to będize zadowlny ale zawsze za podobne pieniadze mozna poszukac trochewiekszego samochodu wykonanego z wieksza dokłądnością bo takich egzemplarzy jak mój ze świecą szuakć
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mój egzemplarz jest prawie neizawodny pomijając kilka przypadków losowych
głównie drobiazgi które w swoim czasie przekładaja sie na powazniejsze uszkodzenia
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
od poczatku uzytkownaia zanotowalem 3 któe unieruchomiły samochód
1. w 2 i 3 roku ekspolatacji kiedy to nie dawał osieuruchomić samochodu - po prostu nie odpalał - naprawiono w serwisie
2. urwanie wahacza - to moja zasluga
3. wystrzelenie świecy z głowicy silnika - wada fabryczna świecy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.7 i 31KM 23kW
[l/100km]