Pomimo tych wszystkich usterek jest zadowolony z 2,5 letniej współpracy z moim CC. Ato bardzo tanie w ekspoatacji dzięki LPG. Trzeba dbać o podstawowe wymiany jak świece , olej itp to bede nas trapiły tylko takie błachostki jak powyżej. Silnik o wiele lepszy od jego osprzętu któy wydaje mi się tragedią
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak to 700 trochę wpada w wibracje na jałowym biegu ale na LPG jest już dobrze bo ma troche wyższe obroty. Brak osiągów ale jak się dobrze zmienia i redukuje biegi to też można wyprzedzać :)
3,0
Skrzynia biegów
Ten typ tak ma czyli problemy z 1 i wstecznym ale da się przeżyć
3,0
Układ jezdny
Nawet nie jest źle polecam wrzucenie seryjnych sprężyn i amorków z Seicento naprawde jest różnica, twardsze zawieszenie i troche lepiej sie trzymie drogi. Mój CC na fabrycznych przejeżdził 70 tyś 8 lat :)
Komfort
4,0
Widoczność
Widać wszystko ale lustarka troche za małe no ale auto też małe
4,0
Ergonomia
Ociosane wnętrze i tyle
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie można narzekać w zimie przydaje sie osłona wlotu chłodnicy i autko się szybciej nagrzewa, mała rzecz a robi różnice
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W gruncie rzeczy nie jest źle przy wzroście 187 z przodu jest nieźle z tyło dla 2 pasażerów też OK
4,0
Wyciszenie
W miare ok ale przy 100 to już radio trzeba podgłośnić
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie oprócz zimy rewelacja 6l LPG w trasie jak jechałem tak 90-100. miasto 7,5 LPG Zimą przy rozruchu na benzynie łyknie w mieście przy dużych korkach nawet 9l
Cena częsci taniocha taniej tylko części do Malacza. Wiec bardzo tanie auto w utrzymaniu o ile nie trapią nas pewne problemy... o których dalej
3,0
Stosunek jakość/cena
w 2003 dałem za niego 8200 bo był zadbany i miał bardzo mały przebieg. Dzisiaj za tą kase miałbym leszpy samochód ale cóż. W najbliższym czasie zmieniam na coś niemieckiego, może OPEL??
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za drobiazg uznałbym łancuch rozrządu bo to wyszło mnie najtaniej... łancuch + wymiana 90 zł
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Największy problem gaźnik typu Aisan, remont kapitalny 300zł, termoregulator to tego gażnika (małe plastikowe badziewie) 170 zł, zamontowanie reduktorów w głowicy bo od wkręcanie świec gwinty się zjechały 400 zł, uszczelka pod głowicą bedzie mnie kosztować jakieś 200-300 zł
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 0.7 i 31KM 23kW
[l/100km]