1. głośny
2. słaby - rzecz względna, należy pamiętać, że to jednak tylko 700, można jednak w miarę swobodnie wyprzedzać w przedziale 70-100 km/h przy mądrej jeździe
4,0
Skrzynia biegów
1. zdarza się 1 na 200, że trzeba poprawić "wbicie" jedynki
2. na jedynce do 40 km/h daje możliwość wygodnej jazdy na stromych podjazdach
4,0
Układ jezdny
1. trzęsie na wertepach - auto krótkie więc nie unieknie się tego
2. wytrzymałe zawieszenie - mimo dużego przebiegu i mojej dużej wagi
3. duża zwrotność
4. dobrze zachowuje się przy nagłych manewrach
5. dobrze prowadzi się w zakrętach
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
1. za niskie zagłówki bez możliwości regulacji na przednich siedzeniach
2. słabo wyprofilowane przednie siedzenia
3. brak samonapinających się pasów z tyłu
4. duża, głęboka, pojemna półka przed pasażerem z przodu
5. standardowe głośniki niewystarczające do przyzwoitego nagłośnienia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
1. wnętrze długo narzewa się w zimie
2. słaba cyrkulacja powietrza (przewietrzanie) gdy nie ma uchylnych tylnych szyb
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1. dużo miejsca dla kierowcy i pasażera z przodu, nawet przy wysokich i szerokich osobach
2. pkt 1 kosztem miejsca dla pasażerów z tyłu
3. mimo pkt 1 i 2 relatywnie przestronne wnętrze w tak małym samochodzie, nawet z tyłu
4. stosunkowo wysokie wnętrze
3,0
Wyciszenie
1. głośny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
LPG (jazda nieagresywna choć szybka)
1. trasa 6.3-7.0 (lato-zima) - 80-100 km/h
2. miasto 7.0-8.0 (lato-zima)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 0.7 i 31KM 23kW
[l/100km]