Czysty bez oleju, mała moc ale tak to bywa na gazie. Gdy kupiłem miał 70 tys. konieczna była wymiana tarczy sprzęgłowej (nie wiem dlaczego). Poza tym silnik trochę przerywał. Po zamontowaniu gazu (71 tys) wymieniłem świece, przewody WN, cewkę i czujnik położenia wału korbowego. Do tej pory silnik GITARA.
4,0
Skrzynia biegów
Co 50 tyś trzeba wymienić sprężynkę do drążka zmiany biegów, bo lata we wszystkie strony. Ostatnio 3ka wchodzi z wielkim bólem. Podobno to jakię krzyżak się przestawił.
5,0
Układ jezdny
Nic mie wymieniałem i wątpie by robił to mój poprzednik.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciężko się nagrzewa w zimę. A po włączeniu wentylatora spada temperatura cieczy chłodzącej.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK. z tyłu gorzej.
4,0
Wyciszenie
Wcześniej jeżdziłem maluchem teraz to ameryka.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie prędkość 80-90
trasa 5l/100km raz udało mi się zejść do 4l.
miasto 7l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pękł gumowy przewód hamulcowy (18zł) w trasie-tragedia.
uszczelka (60zł) przy wirniku płynu chłodzącego-wyciekł płyn z chłodnicy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 0.7 i 31KM 23kW
[l/100km]