Po przejściu z Vajpera rewelacja i nie rozumiem czego ludzie sięgo czepiają, to tylko odmłodzony maluszek w wygodnej oprawce, fakt gaźnik to tragedia i trzeba troszke nad nim posiedzieć ale dobry mechanik da rade i wszystko bedzie ok :)))) polecam bo jest nie drogi, niezawodny i ekonomiczny (jak narazie zobaczymy przy warunkach xtrym w zimie) jednakże na drobiazgi trzeba uważać bo mogą się przerodzić w poważny proble , ale to chiba wszędzie :))) i co najważniejesze jest to OCYNK w całości :)))))))))
Wrażenia
4,0
Silnik
troche trzęsie ale to w końcu poprawiony VIPER :)
4,0
Skrzynia biegów
dobre długie przełożenia i to poprawia cały efekt tego autka , miałem troche problemów do momentu wymiany plastików i drążka pionowego i po problemie :)))
5,0
Układ jezdny
ukłąd kierowniczy działa rewelacyjnie tu nie trzeba żadnego wspomagania :)))
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
poza ta nieszczęśliwą pułką, choć mej przyjaciułce odpowiada :) mówi żę na torebke to idealna :))))
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak narazie to dobrze zobaczymy w zimie :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
gorzej z tyłem choć mnie tam jeszcze nie było :)
4,0
Wyciszenie
mogło by być lepiej ale jak już wspomniałem to jest dalej silnik z VIPERA i to wnioskuje na co najmniej 5-tkę :)))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z tą ekonomicznoscią to bywa różnie teraz po regulacji gaźnika (przez cudotwórce)to ok 6,5 na trasie obecnie rewelacja 4,2 o cenach przeglądów nic nie powiem bo zakup był używany a ja osobiście nie ufam mechanikom i wole wykonywać wszystkie naprawy sam (poza gaźnikiem) :))
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest dobrze a nawet lepiej gdybym go miał od nowego napewno było by lepiej a tak poprzedni włąściciel tylko jeździł :(
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważnych usterek brak choć sprzęgło było walnięte jak go zakupiłem ale wybacze bo gość miał problemy z nogami (inwalida)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.7 i 31KM 23kW
[l/100km]