Karoseria
: Ocynk , zero rdzy tam gdzie nic nie było dłubane !
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Ten silnik nie lubi wysokich obrotów i zlej jakości oleju jak i paliwa
4,0
Całokształt
Nie ma na co narzekać auto kupione za 800zł i może nie było zbyt szybkie lecz za to bardzo tanio się jeździło nim .
Wrażenia
2,0
Silnik
A więc tak Cinquecento 700ccm , obroty silnika trzymał lecz były nierówne, a wogóle to auto nie miało przyspieszenia żadnego , lecz było czasem ekonomiczne bardzo.
3,0
Skrzynia biegów
Co by tu pisać , miałem luzy w lewarku a dokładniej w krzyżaku po wymianie krzyżaka wogóle inna skrzynia ! Biegi wchodziły o wiele wiele lepiej
3,0
Układ jezdny
Brak wspomagania , mała sportowa kierownica ,zawieszenie około 6cm niżej dawały efekt taki że w zakrętach można było się poczuć jakby się jeździło rajdówką ,lecz wiadomo na prostej CC zostawało w tyle
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność w Aucie to plus tego autka .
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie oj było w tym aucie ...latem wiosną i do późnej jesieni .Później? Zima - 15stopni mrozu auto przejechało 15km i w środku nadal zimno .
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało przestrzeni ,napewno więcej niż w maluchu lecz mi to odpowiadało
2,0
Wyciszenie
Haha
Ryk silnika 700ccm to jest to ,wyciszenie słabe ,a do tego jak pękł kolektor wydechowy , było głośno i strzelająco
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hmmm
Zimą autko potrafiło nawet 10l/100km spalić benzyny
Latem około 5 l/100km dało się zejść
Jazda do 90km/h bez pałowania silnika .
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto można kupić za grosze także raczej jakość/cena oceniam na bardzo dobrze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu roku wymienilem w Aucie uszczelkę pod głowicą , popychacze , linke od ręcznego ,tarcze ,klocki , dwie nowe lampy na przód , krzyżak lewarka , wymieniłem olej i filtry 2 razy i chyba z 6 świec kupiłem
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.7 30KM 22kW
[l/100km]